SELAMAT DATANG KEPADA SEMUA PELAJAR BAHARU SARJANA MUDA(PROGRAM BMA) POLITEKNIK SULTAN AZLAN SHAH
SESI AKADEMIK I : 2025/2026
Dimohon agar semua pelajar mengikut Jadual Pendaftaran berdasarkan tarikh-tarikh yang dimaklumkan.
SILA TEPATI TARIKH YANG TELAH DIMAKLUMKAN untuk mengelakkan kesulitan pendaftaran.
Baca dengan teliti segala maklumat yang dimaklumkan.
JADUAL PENDAFTARAN PELAJAR BARU SARJANA MUDA PSAS SESI AKADEMIK I : 2025/2026 POLITEKNIK SULTAN AZLAN SHAH adalah seperti berikut:
Tarikh / Hari | PERKARA | CATATAN | |
---|---|---|---|
BERMULA 29 OGOS 2025 (JUMAAT) | Yuran Pengajian, Yuran Asrama (jika berkenaan) boleh mula dibayar Pembayaran : 1. Yuran Pengajian 2. Yuran Asrama 3. Bayaran Pelbagai 4. Yuran MSP | • Rujuk Perkara 2: Bayaran Yuran Pengajian dan Yuran Asrama (jika berkenaan) di dalam pemakluman ini. • Pelajar tidak dibenarkan untuk membuat penangguhan bagi bayaran Yuran Pengajian dan Yuran Asrama. • Tunggu 3 hari bekerja dari tarikh & masa pembayaran. Pastikan tiada apa-apa masalah dari segi pembayaran yuran, pembayaran saman dan lain-lain. Jika tidak, masalah akan berlaku apabila membuat pendaftaran. | |
29 SEPTEMBER 2025 (ISNIN) | Daftar Secara Terus di Jabatan Hal Ehwal pelajar Politeknik Sultan Azlan Shah | Bermula jam 8.30 pagi -12.00 tgh hari | |
BERMULA 06 OKTOBER 2025 (ISNIN) | Kuliah Sesi Akademik I : 2025/2026 bermula. | Rujuk Kalendar Akademik 2025/2026 bagi Sesi Akademik I : 2025/2026 |
PERINGATAN SEBELUM PENDAFTARAN
a. Menjelaskan yuran pengajian, yuran asrama dan bayaran insuran walaupun mendapat tajaan untuk memudahkan urusan pendaftaran
b. Membuat pembayaran melalui JOMPAY. sila rujuk panduan pembayaran di lampiran untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan jumlah bayaran dan maklumat pembayaran.
c. Sila bawa borang hal ehwal pelajar 1 hingga 6 semasa pendaftaran (BHEP 1 – BHEP 6) dan borang keahlian Majlis Sukan Politeknik Malaysia (MSP).
d. Politeknik tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kesilapan yang dibuat tanpa merujuk kepada jabatan hal ehwal pelajar psas.
e. Kesilapan pembayaran adalah tanggungjawab calon pelajar sendiri. sebarang tuntutan semula bayaran tidak akan dilayan.
f. Menyediakan gambar passport atas tujuan penasihatan akademik dan lain-lain jika diminta.
g. Melapor diri di psas pada hari pendaftaran di JABATAN HAL EHWAL PELAJAR pada 29 SEPTEMBER 2025 (ISNIN) bermula jam 8.30 Pagi - 12.00 Tengah Hari.
SEKIAN, TERIMA KASIH.
“DATANG DENGAN HARAPAN, PULANG DENGAN KEJAYAAN”